woensdag 10 september 2014

Waar ben ik nú weer aan begonnen...

Hey!

De titel zegt het al: waar ben ik nú weer aan begonnen... Ik ben begonnen met haken! En... Ik snap er nog niet veel van. Daarom heb ik maar een klein basis pakketje gekocht, want het leek mij eigenlijk toch wel leuk om te proberen. Want je ziet dat haken steeds weer populairder is, en dus niet alleen voor oude mensen is. Ik heb vaker overwogen om te gaan haken, omdat ik zoveel leuke figuurtjes, en met name diertjes zag! En vanmiddag was ik met mijn moeder in de stad en zag ik dit pakketje:


Een super schattig girafje die je zelf kan gaan haken! Ik ga dus proberen haken te leren en dan hoop ik deze te kunnen maken! Wel moet ik nog eventjes een bolletje wol extra kopen, om het even te leren en het onder de knie te krijgen. Want in het pakketje zit denk ik genoeg wol voor het beestje en vast geen meters extra. Verder zit er ook nog een haaknaald en een gebruiksaanwijzing bij met de uitleg. 



Persoonlijk vind ik de kleuren voor de giraffe erg leuk! En ook handig dat er opvul wol bij zit zodat het diertje meteen vorm heeft/krijgt. Maar nu eerst het haken onder de knie krijgen, want de uitleg voor de beginners snap ik ook niet, oeps. En anders heb ik altijd mijn moeder nog die het mij kan leren, want die was al dol enthousiast in de winkel dat ik het wou gaan proberen, haha! Word vervolgd!

Groetjesss!

2 opmerkingen:

Versatile Eva zei

Haken, ik heb het nooit gekund ...
Veel plezier nog met het haken!

Liefs,
Eva ♥

Marleen zei

Ik kan het ook nog niet, daarom is het meteen een leuke uitdaging toch! :)

Een reactie posten