dinsdag 24 maart 2015

Hema herb kit

Hey!

Vorig jaar had ik ook al kruiden groeien in huis, zoals bieslook en tijm. Erg lekker om mee te koken bijvoorbeeld! Na de verhuizing in oktober/november is het er niet echt van gekomen om weer nieuwe dingetjes te gaan zaaien. Maar nu ben ik daar toch weer mee begonnen :) Met deze leuke herb kit van de Hema! Deze kreeg ik 2 weken geleden met mijn verjaardag en gisteren gezaaid in de leuke bijpassende potjes.



 


 














Deze leuke set heeft 3 potjes, dus 3 soorten kruiden: Koriander, peterselie en basilicum. De inhoud van dit leuke pakketje zijn dus 3 potjes, de zaadjes en en tabletje grond erbij per bakje.


Volgens de gebruiksaanwijzing moet je voor een tabletje aarde water toevoegen en de zaadjes bovenop de grond leggen. Maar ondertussen heb ik er al wel een klein beetje aarde overheen gegooid. Ook is het makkelijk om de zaadjes in het juiste potje te doen. Je zal niet de eerste zijn die dat overkomt ;)


De potjes mogen niet in de volle zon staan, dus deze krijgen morgen nog een ander licht plekje in huis. En dan de grond goed vochtig blijven houden. En dan kijken wat er gaat groeien! Ik ben benieuwd!

Groetjesss!


4 opmerkingen:

Joanne zei

Wat leuk zeg! Die kende ik nog niet!

Unknown zei

Superleuk zo in die potjes!

Bloempje zei

Ik ben benieuwd naar hoe het resultaat was! Klopt het dat je er toch nog aarde overheen moet doen of zoals in de gebruiksaanwijzing staat?

Bloempje zei

Ik ben benieuwd naar hoe het resultaat was! Klopt het dat je er toch nog aarde overheen moet doen of zoals in de gebruiksaanwijzing staat?

Een reactie posten